Bio Aura (Cara Penggunaan, Pemasangan dan Penerangan Produk)

Pada 22 Julai 2009, MyJ Perak telah menganjurkan satu seminar berkaitan Produk Bio Aura (Pemasangan, Penggunaan (Servis) & Penerangan Produk). En. Tajuddin Ali selaku Pengurus Pemasaran Hai-O Marketing telah memberi taklimat beserta pengujian air Bio Aura.


En. Tajuddin Ali (Pengurus Pemasaran Hai-O Marketing)


Kehadiran yang amat menggalakkan

Penerangan produk kepada hadirin



Demonstrasi pemasangan produk



Pengujian air Bio Aura


Pihak Pengurusan MyJ Perak mengucapkan ribuan terima kasih kepada En. Tajuddin Ali beserta staf yang terlibat atas taklimat yang telah diberikan. Semoga maklumat yang disampaikan mendapat manfaat kepada kita semua.
TESERLAH KEHEBATAN BIO AURA
(klik untuk besarkan gambar)

6 comments:

MAZHA said...

Bukan senang nak bawa En Tajuddin Ali datang ke MBC, biasanya beliau hanya datang jika premis bertaraf stokis yang menjemputnya. Jadi di sini menunjukkan pihak Hai-O Marketing memberi pengikhtirafan yang tinggi kepada Ikon My J Perak. Memang hebat bio aura, setiap warga Perak perlu ada penapis teknologi nano ini di rumah masing-masing.

Anonymous said...

hello, Haio nampak macam sgt sunyi akhir ni?

MyJ Perak said...

Hai-O tidak pernah sunyi malahan bertambah hebat dengan produk-produk baru. Peningkatan Tahun Kewangan Hai-O Marketing berakhir Sept 2010 sangat memberangsangkan. Peluang terbuka sangat luas untuk membina kerjaya hebat didalam Hai-O. ini terbukti dengan lahirnya ramai pengedar dikalangan kaum Cina yg sudah 2 dekad tidak bersama Hai-O kini kembali dengan produk Garam Buluh...

Anonymous said...

patut demonstrasi dirakam, jd sbgai pngguna blh mngetahui cara pemasangan dgn lbh terperinci. gambar di atas hanya mnunjukkan bio aura yg tlh siap dipasang dan bkn cara-cara nak memasangnya. Harap maklum, tq.

kechik said...

area ipoh dimana boleh carik sparepart bio aura??

kechik said...

area ipoh dimana boleh carik sparepart bio aura??

Post a Comment

รบ