BIO SALT PILIHAN PENGEDAR BANGSA CINA



Hampir 2 Dekad sebenarnya Hai-O sunyi daripada penglibatan kaum cina sebagai pengedar. Kita cuma akan terpandang kelibat 2 adik beradik iaitu CDM Ah Chai & CDM Ah Hock yang bergiat aktif membantu menyumbangkan idea & strategi kepada orang-orang Melayu yang mahu bergiat aktif didalam Hai-O Marketing. Hampir semua pengedar Melayu terpedaya kepada situasi LEMBAB 2010 sehingga menyebabkan mereka berhenti berniaga bersama Hai-O. Sebagai pemimpin yang kurang bijak mereka meninggalkan rangkaian mereka terkapai-kapai kelemasan. Menjadi orang Melayu yang tipikal kita adakalanya kurang bijak memandang peluang dan ruang GAWAT itu sebagai sesuatu yang menguntungkan. Saya terpanggil membuat penulisan ini sebenarnya ingin memberi kesedaran pada banyak pihak terutama pengedar Hai-O kaum Melayu bahawasanya, Kaum Cina telah bangun semula didalam Hai-O bersama produk GARAM BULUH (Bio Salt). Pada 18/11/2010 Malam Penganugerahan SM/SSM di PGRM untuk Kaum Cina menyaksikan kebangkitan mereka didalam dunia Multi Level Marketing (MLM) milik sepenuhnya bangsa Cina. Bermula Insentif Melancong secara PERCUMA tajaan Hai-O Marketing ke Switzerland yang menyaksikan hampir 10 pengedar cina yang berjaya menyertai rombongan tersebut. Diikuti pula Insentif Melancong PERCUMA ke Bandung 8-10 January 2011 peningkatan hampir sebuah bas kaum cina melancong. Terbaru untuk Insentif Melancong PERCUMA ke Hong Kong Disneyland (Insentif tamat pada 25 Mac 2011)mereka yang sudah layak mencecah hampir 300 orang. Jadi tunggu apa lagi wahai pengedar melayu terutama Usahawan MyJ Project ayuh kita kuasai pasaran Hai-O Marketing yang sebenar sangat STABIL.

0 comments:

Post a Comment

รบ